"She explained that."

Μετάφραση:Αυτή το εξήγησε εκείνο.

πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


wchargin
wchargin

Γιατί χρειαζόμαστε το "το" εδώ; Γιατί είναι λάθος "Αυτή εξήγησε εκείνο";

πριν από 3 χρόνια

Konstantin716578

Επίσης πρέπει να θεωρηθεί σωστό "Αυτή το εξήγησε"

πριν από 4 μήνες

Aikon17
Aikon17

Όταν λες -αυτή το εξήγησε- στην ελληνική γλώσσα, δεν είναι απαραίτητο να προσθέσεις και τη λέξη -αυτό- ή -εκείνο- εννοείται...

πριν από 3 μήνες

EiriniT3

Έχω την ίδια απορία.

πριν από 5 μήνες

konkanta

Αυτή το εξήγησε. Πιστεύω ότι είναι σωστό

πριν από 2 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.