"Má mýdlo."

Překlad:He has soap.

před 3 roky

17 komentářů


IvanaTopolova

Proč je špatně "He has a soap"?

před 1 rokem

Nemesis_NaR

EDIT: Aplikace u této věty odmítá zobrazit existující komentáře (tak, jak to dělá u spousty vět). Pokud tento příspěvek někdo čtete PŘI POUŽÍVÁNÍ DUOLINGA Z APLIKACE, tak mi na něj prosím odpovězte.

Budou-li se tu i nadále zobrazovat duplicitní komentáře ptající se dokola na stejnou věc, tak nebudu mít na výběr, než diskuzi zamknout...

před 1 rokem

Krvesaj
Krvesaj

Neměla by být povolená i kostrukce "He has got soap"?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Měla, takže nahlásit prosím tlačítkem. Leč doporučujeme tuto frázi spíš nepoužívat, pro vyjádření vlastnictví opravdu stačí jenom "to have something" viz https://www.duolingo.com/comment/8559235 nebo https://www.duolingo.com/comment/7813937

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Přidáno.

před 3 roky

LukHra1

Proč zde není uvedený člen?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože "soap" je nepočitatelné podstatné jméno (protože to je hmota) a nepočitatelná podstatná jména nemívají neurčitý člen.

Viz např. http://www.helpforenglish.cz/article/2006082501-pocitatelna-a-nepocitatelna-podstatna-jmena

před 2 roky

KobillaBong

she has a soap

před 1 rokem

Martin792827

Proč určitý člen a ne neurčitý?

před 1 rokem

KarelMarti3

He has a soap nefunguje

před 11 měsíci

felisitimi

Prečo neuznáva she ako 3.osobu v tejto vete?

před 8 měsíci

JjaVild

He has a soap. Jde to?

před 6 měsíci

Dana760467

Proc zde neni neurcity clen? Mydlo je nepocitatelne?

před 4 měsíci

Lada806051

Proč není nějaký člen (The nebo a) před soap ???

před 2 měsíci

Lada806051

Členy se před mýdlo nedávají v A J

před 2 měsíci

Libor285516

Proc nemuze byt" He has a soap." ?

před 1 týdnem

ZuzanaJurk2

Proč tam vadí člen? Děkuji.

před 5 dny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.