Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Because he drinks."

Tłumaczenie:Ponieważ on pije.

3 lata temu

5 komentarzy


Lordzik

Napisalem ,, dlatego on pije `` i nie zaliczylo... czemu?

2 lata temu

Yola448704
Yola448704

Powinno być: Dlatego, że on pije / Dlatego, że pije

3 miesiące temu

Davik10

bo powinno być np. ''bo on pije''. ps to jest przykład

1 rok temu

Kuba888271

Mam do ciebie Patryk jedną sprawe nie klnij prosze.

1 rok temu

Butterfly914

Przetłumaczyłam poprawnie. Ponieważ on pije. Nie zaliczył mi

4 dni temu