1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We are without water."

"We are without water."

Переклад:Ми без води.

July 9, 2015

10 коментарів


olesyalevchun

А всеж "ми не маємо води" неправильно


Vinnfred

Тому що, це хоча і означає те саме, та англійською буде "We have no water" :(


vovangert

А якщо "We don't have water"?


Nordry

Ідентично - альтернативний варіант.


VxEu

Жарко.... в пустелі)


Oleksandr_Sp

Чую water як "ворре". Чи тільки мені здається?


VitaliyTar2

Можливо: "воре", "воте", "вотер" https://forvo.com/word/water/#en


ViktoriiaR9

Вимова просто ужасна!!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.