Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We are without water."

Переклад:Ми без води.

3 роки тому

8 коментарів


olesyalevchun

А всеж "ми не маємо води" неправильно

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що, це хоча і означає те саме, та англійською буде "We have no water" :(

3 роки тому

vovangert

А якщо "We don't have water"?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Ідентично - альтернативний варіант.

2 місяці тому

VxEu

Жарко.... в пустелі)

2 роки тому

ViktoriiaR9

Вимова просто ужасна!!!

2 місяці тому