Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The shoes are yellow."

Překlad:Ty boty jsou žluté.

před 3 roky

6 komentářů


Petr_CZ

Proč nemuže byt ,,this" ?

před 3 roky

DavidKorenek
DavidKorenek

This znamena TO. V češtině taky neřekneš To boty...

před 3 roky

Nemesis_NaR

Ještě doplním: "This" je opravdu jenom jednotné číslo. To znamená, že kdybych chtěl říct "tyto boty," tak řeknu "These shoes."

Tady je ale ještě navíc potřeba dodat, že "this," popřípadě množný tvar "these", je výrazně konkrétnější než jenom určitý člen "the" a tak tento kurz téměř výhradně "this" překládá jako "tento, tato, toto." To znamená, že jako překlad české věty "Ty boty jsou žluté" NEBUDE uznáno "These shoes are yellow."

před 3 roky

saticek
saticek

proč nemůže být "tyto boty jsou žluté"?

před 2 roky

kumo13

Proc my to nevzalo ty boty jsou zlute musi byt zluty

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ty boty jsou zlute je hlavni a take vicemene jediny preklad. Takze chyba byla nekde jinde. Oproti tomu 'ty boty jsou zluty' v zadnem pripade neuzname

před 3 roky