"Неділя - останній день тижня."

Переклад:Sunday is the last day of the week.

July 9, 2015

10 коментарів
Це обговорення закрито.


zw0d3

Постійно граю у гру: "Вгадай де потрібно ставити артиклі"... Чесне слово, через них зникає бажання вивчати англійську у даній програмі..


ser-ts

Чому the week? Адже неділя - останній день будь-якого тижня, а не лише цього


Vinnfred

Тут the week не "цей тиждень", а саме узагальнення всіх тижнів. The - це не завжди "цей", це ж все таки артикль і тому є свої нюанси у вживанні


abn0rmal1ty

І все таки хочеться узнати/почитати правило за яким розтавляються артиклі. Бо наразі не зрозуміло: тиждень (будь-який; просто слово, як поняття) - a week Тиждень (узагальнення всіх тижнів; будь-який у якого є останній день, або у якого останній день неділя) - the week. Я не кажу що це "дурня" - просто я коли почав вчити англійську, склалося враження що вона складається із правил, винятків, винятків із винятків та ще тих слів що треба просто зам'ятати. Тепер я розумію що є ще тоді коли захочеться чи якось так.


anatoliy1108

А чому ні: Sunday is a last day of the week? ???


c1uE6

Теорію не довчив - не виграв у лотерею "Вгадай, який артикль".


Ann708549

Чому імено Sunday is чому не можна реченя: The Sunday is of last day the week


TolikTolik5

Підтримую, тупо вгадати з артиклем доводиться


5a8I4

Я підозрюю що так як перед last стоїть the то ми не можемо після нього поставити "a"


ZVV20

Перший раз відповіла Sunday is the last day of the week-не прийняли ,написали. is a last day.Друга спроба,пишу як виправили-знову прольот,написали мою першу спробу ,що так правильно .. цікаво...

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.