1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Неділя - останній день тижня…

"Неділя - останній день тижня."

Переклад:Sunday is the last day of the week.

July 9, 2015

7 коментарів


zw0d3

Постійно граю у гру: "Вгадай де потрібно ставити артиклі"... Чесне слово, через них зникає бажання вивчати англійську у даній програмі..


ser-ts

Чому the week? Адже неділя - останній день будь-якого тижня, а не лише цього


Vinnfred

Тут the week не "цей тиждень", а саме узагальнення всіх тижнів. The - це не завжди "цей", це ж все таки артикль і тому є свої нюанси у вживанні


abn0rmal1ty

І все таки хочеться узнати/почитати правило за яким розтавляються артиклі. Бо наразі не зрозуміло: тиждень (будь-який; просто слово, як поняття) - a week Тиждень (узагальнення всіх тижнів; будь-який у якого є останній день, або у якого останній день неділя) - the week. Я не кажу що це "дурня" - просто я коли почав вчити англійську, склалося враження що вона складається із правил, винятків, винятків із винятків та ще тих слів що треба просто зам'ятати. Тепер я розумію що є ще тоді коли захочеться чи якось так.


TolikTolik5

Підтримую, тупо вгадати з артиклем доводиться


anatoliy1108

А чому ні: Sunday is a last day of the week? ???


IceOneChannel

Блін, я ізза нього останнє серце втратив

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.