1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "English is a world language."

"English is a world language."

Çeviri:İngilizce bir dünya dilidir.

July 10, 2015

20 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Cümlede "a" kullanılmış olabilir, İngilizcede bu zorunludur ama Türkçede zorunlu değildir. Yani "İngilizce bir dünya dilidir" doğru cevap olarak kabul edildiği gibi "İngilizce dünya dilidir" cümlesi de doğru kabul edilmeli. Hata bildirimini yaptım, umarım dikkate alınır.


LordSagan

    Evet dediğiniz gibi önemli değil Türkçe'de. Lakin bu İngilizce'de önemli ve çeviri yaparken o "a"yı da bir olarak almak zorundayız. Çünkü burada cümle çevirisi yapıyoruz ve tek bir kelime atlanmamalı. Ne kadar görüşünüzü kabul etsem de...


momendo1

    Olmasaydi bu uygulamada işim ne.


NuriCanAta

    ARKADAŞLAR TAKINTIYA GEREK YOK SİZLERE İNGİLİZCE ÖĞRETİLMEK İSTENDİĞİ İÇİN HER HARFE VE SÖZCÜĞE DİKKAT EDİYORLAR. TAKILIP KALMAYIN.


6zw01

    Insallah Türkçe bir dünya dili olur.


Crystal.man

    Zaten olacak herkes Osmanlıca bilecek böylece tüm Türk dillerinide belli oranda öğrenmiş olunacak osmanlıcayla


SiriusBlack99

    İngilizce dünya dilidir dedim kabul etmedi


asya.kaya07

    İngilizce bir dünya dilidir olmalıydı:) "Bir" Türkçe'de fark etmese de İngilizce'de ediyor.


tae_kookie

    Çünkü ingilizce bir dünya dilidir demen gerekiyor :-)


AhmetSeker7

    Aslin da bu yuzden buradayiz!Türkçe konuş,okuduğun gibi yaz yazdığın gibi oku!..


GayeSava

    Çok lazımdı oraya bir kelimesini eklemek


ATurkishWoman

    İngilizceyi zor sanardım, kolaymış.


Batuhan310

    İngilizce dünya dilidir zaten birden fazla deseydim çoğaltma eki getirirdim şu bir lerle olan problemi çözün sitenin kalitesini düşürüyor...


EraySyliye

    Değildir öyleymiş gibi bir algı var sadece


mer426956

    Doğru yapanlar like atsın =-)


bilgekaganylmz

    English is a world tongue :D


asya.kaya07

    Language konuşulan dil olarak kullanılır, tongue ise organ olan dil.


bilgekaganylmz

    Şakasına dedim zaten :D

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.