Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"To vypadá jako vejce."

Překlad:It looks like an egg.

před 3 roky

9 komentářů


Vlcek1942

Proč je chybné: "It looks as an egg." ?

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Po as byste zde potřeboval vedlejší větu se slovesem, protože se zde chová jako spojka. It looks as an egg does. Podivná věta a nepřesný překlad. As a like nejsou plně zaměnitelná slova.

před 3 roky

Martin216410

Proč ne : It seems like an egg

před 1 rokem

Vitek60

Taky by mě zajímalo proč ne "seems" ?

před 1 rokem

Pavel221503
Pavel221503

Taky by mne zajímalo proč ne "seems" ?

před 1 rokem

gaston68cz

Taky jsem napsal seems :-)

před 1 rokem

Haluz1

Taky seems a nevzalo. Prosím, děkuji za vysvětlení

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Koukam, ze 5 lidi to zde reklamovalo, ale nikdo nezmacknul cudlik "ma veta mela byt prijata". :)

doplneno

před 1 rokem

Pavel221503
Pavel221503

děkuji

před 1 rokem