Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"There are alternatives."

Překlad:Jsou jiné možnosti.

před 3 roky

31 komentářů


kuko-puko

"jsou možnosti" mi neuznala, prečo ?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Když pomineme, že to zní divně, tak by se to především přeložilo jako "There are possibilities". Protože jak jsem tu už zmínil, držíme se toho, že "alternativa = jiná možnost"

před 1 rokem

JanSevela
JanSevela

myslím že by také divně znělo existují stejné možnosti. Snad ve smyslu pro každého existují.... V češtině možnost=alternativa

před 1 rokem

Daniel350515

Kazda moznost je jina moznost☺

před 3 měsíci

Jan529034

Dobrý den, chci se zeptat proč to neber "Zde jsou možnosti" děkuji za info Urban

před 1 rokem

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Protože there are neznamená "zde jsou", ale jen "jsou, existují".

před 8 měsíci

Paszulka
Paszulka

Proč je v české verzi slovo "jiné"? Nestačilo by říct : Existují možnosti/alternativy nebo Jsou možnosti/alternativy?

před 3 roky

Nemesis_NaR

No, už tu bylo u jiné diskuze zmíněno, že "alternativa" = "jiná možnost." Takže anglickou větu můžeš přeložit jako "Existují alternativy" nebo jako "Existují jiné možnosti." Věta "existují možnosti" by totiž byla spíš něco jako "There are chances."

před 3 roky

danpayda

Jine moznosti jsou spatne? Nejak mi chybi ang. vyraz pro jine

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

nechapu dotaz. "jine moznosti" je hlavni preklad, ktery mame na slovo "alternative"

před 3 roky

DenisaGrec

Lze i: "jsou i jine moznosti?" Neuznalo mi to

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano, asi by mohlo, i kdyz bych tam mozna cekala treba slovo 'also', take. Ale v cestine je to 'i' v tomto pripade natolik ustalene, ze jsem jej pridala.

před 2 roky

Daniela621121

Proc nemuze byt To jsou alternativy ?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

"alternativy' bereme, ale ne 'to jsou'. Ta veta je 'there are....', coz znamena, existuji/jsou. Kdyby to melo byt to jsou, bylo by to treba 'These are alternatives'

před 2 roky

PetrPapcun

Proč mi neuzná "jsou tam alternativy"?

před 2 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Protože vazba "there is/are" neznamená tam je, ale existuje

před 2 roky

LukasRehak1

Oni jsou nahradnici / náhradníky. Mohlo by to takto bytn

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

neslo. Nahradnik by byl 'alternate'. I kdyz se spise pouziva jako pridavne jmeno s vyjadrenim toho, ceho je nahradnik 'alternate player'. Existuje mnoho dalsich slov na nahradnika, podle toho, v jake funkci ci profesi ten dotycny zaskakuje.

Navic zde nikde neni 'Oni jsou', ale pouze 'jsou/existuji'.

před 2 roky

VOghbc

Sorry, v teto větě mi chybí slovíčko ,,jiné,, které duolingo požaduje ve správné odpovědi. Kde je prosím vás skryto?

před 1 rokem

Nemesis_NaR

V tom, že "alternativa = jiná možnost", viz i moje další příspěvky.

před 1 rokem

idejvit
idejvit

Jak by se řeklo "Jsou možnosti"

před 10 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

There are possibilities, options, choices, atd. Záleží na kontextu.

před 10 měsíci

TomasKocan

Tam jsou alternativy...proč nebere?

před 10 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Protože "there are" neznamená tam jsou.

před 10 měsíci

MarcelaKrc

Proč tu nejsou viditelné komentáře? Má jich tu být 26. Proč nebyla uznána odpoveď Jsou možnosti. ? Kde je v anglické větě schované slovo "další"?

před 9 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Nepodstatné, hloupé či nicneříkající příspěvky mažeme, proto číslo neodpovídá počtu vámi viditelných příspěvků. Vaše druhá otázka je tu už zodpovězena, stačí si přečíst ostatní příspěvky.

před 9 měsíci

mmizur

"Tam jsou možnosti" Takový překlad není možný?

před 9 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Není. A když si přečtete diskuzi, zjistíte proč.

před 8 měsíci

Mirek341543

Proč ne jenom Jsou možnosti?

před 3 měsíci

Mirek341543

Proč ne jenom Jsou možnosti

před 3 měsíci

milanosx

Občas se mi nezobrazují diskuze. Vidím v odpovědi 30 odkazu ale v diskusi je sdělení žádné příspěvky. Je ještě někdo s tímto problémem?

před 2 týdny