Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He writes me a book."

Překlad:On mi píše knihu.

0
před 3 roky

5 komentářů


ArnostSley

On mi píše knihu je špatně? To mi ho vyndej a na dvakrát přelom:-)))

0
Odpovědětpřed 2 roky

Nemesis_NaR

On mi píše knihu je, když se podívaš do nadpisu diskuze, hlavní překlad, špatně tudíž určitě není. Pokud byl, tak poprosíme o printscreen, protože chyba byla tímpádem někde jinde.

0
Odpovědětpřed 2 roky

VladanKua

Prosím proč je špatně: on píše knihu pro mě?

0
Odpovědětpřed 2 roky

vitezslavf

protože tam není : "pro mě" - "for me", ale jen "me"

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Jenda-48

Někdy mám obavy, že jsme všichni spisovatelé, i děti. Zatím jsem žádnou knihu nepsal, natož moje děti. Jiný kraj, jiný mrav.

0
Odpovědětpřed 2 měsíci