"He writes me a book."

Překlad:On mi píše knihu.

July 10, 2015

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


ArnostSley

On mi píše knihu je špatně? To mi ho vyndej a na dvakrát přelom:-)))


Nemesis_NaR

On mi píše knihu je, když se podívaš do nadpisu diskuze, hlavní překlad, špatně tudíž určitě není. Pokud byl, tak poprosíme o printscreen, protože chyba byla tímpádem někde jinde.


VladanKua

Prosím proč je špatně: on píše knihu pro mě?


vitezslavf

protože tam není : "pro mě" - "for me", ale jen "me"


ZuziBohm1

Evidentně v pomalé verzi je slyšet "ší" she. Tak to prosím opravte na "hí" he.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.