"His weapon is a book."

Çeviri:Onun silahı bir kitaptır.

July 10, 2015

6 Yorum


BaakEren

Oo guzel soz ;)

December 6, 2015

4BSELMANHAMZA

Bence de

May 15, 2016

omer__faruk

wonderful!

October 18, 2016

0guzhaner

"Kalem kılıçtan keskindir" gibi bir anlamı mı var bu cümlenin? Birebir çeviri değil de anlam olarak...

August 27, 2015

Alperen4101

The pen is mightier than the sword.

May 28, 2017

meteerogl

Yani...

December 25, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.