1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The turtles eat rice."

"The turtles eat rice."

Переклад:Ці черепахи їдять рис.

July 11, 2015

20 коментарів


63RU

Тут прохання НЕ ПЕРЕКЛАСТИ, а написати на англійській мові!!! Будьте уважніші!


Alex316095

Це завдання для того щоб перекласти сказати


Andriy921

моя відповідь "черепахи їдять рис" не вірна!!!!! зробіть шось з цим!!!!


Milkho

Витяг з цієї статті

ПРО ПЕРЕКЛАД АРТИКЛЮ «THE». Вже зазначалось, що речення цього курсу не мають контексту, а означений артикль «the» якраз відіграє свою роль у наданні певного значення іменнику, перед яким стоїть. В курсі буде ОБОВ’ЯЗКОВО пояснення-примітка про випадки вживання. Але на практиці, вправляючись з реченням, яке позбавлене контексту, важко зрозуміти суть правила. Тому за замовчуванням всі артиклі «the» було вирішено перекладати як «цей, ця, це». Це справді один з випадків вживання “the” і для нас найлегший спосіб уникнути невірного розуміння учнем правил вживання. Таким чином, The turtles eat rice. – Ці черепахи їдять рис..


A0U65

Красаная


Hlynsky

в мене так само


MinS215425

Ці черепахи їдять хліб ))*


XF7w13

Має бути " Ці черепахи їдять рис"


Oleg603343

Набрав з великої букви, однаково видає помилку.


Olia278966

це неправда, черепахи(ні водяні, ні сухопутні) не їдять рису)))


Fvik392067

Ну типу((( того))


fqDO16

А тоби яка ризниця. ЗАДОЛБОЛИ. Це програма доя вивченя англиської мови і там нема різниці яка фраза БОМБИТЬ!


Fvik392067

Чому ви підкреслили мені слово рис?


lYaSEcK6

До самого тесту питань немає, але помітив неприємний баг: в поясненні фігурує наступний текст:

"eat" переходить у "eats" лише після третьої особи однини.

Так от, слово "лише" загорнуте в тег "i", який в цьому повідомленні не відображається. Судячи зі всього він там не потрібний і просто не був екранований коли набиралась база. При нагоді поправте будь ласка.

Текст для відтворення помилки: the turtle eats rice


Oleg603343

набрав усе вірно, а видає помилку. єдина різниця у великій букві


Bohdana277571

Я написала без крапки і у мене зарахувало помилку.


Dmutroo

нагло правда


oksana503314

Це правило


oksana503314

І його треба дотримуватись

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.