Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The turtles eat rice."

Переклад:Ці черепахи їдять рис.

3 роки тому

8 коментарів


63RU

Тут прохання НЕ ПЕРЕКЛАСТИ, а написати на англійській мові!!! Будьте уважніші!

2 роки тому

Alex316095

Це завдання для того щоб перекласти сказати

1 рік тому

Andriy921

моя відповідь "черепахи їдять рис" не вірна!!!!! зробіть шось з цим!!!!

3 роки тому

Milkho
Milkho

Витяг з цієї статті

ПРО ПЕРЕКЛАД АРТИКЛЮ «THE». Вже зазначалось, що речення цього курсу не мають контексту, а означений артикль «the» якраз відіграє свою роль у наданні певного значення іменнику, перед яким стоїть. В курсі буде ОБОВ’ЯЗКОВО пояснення-примітка про випадки вживання. Але на практиці, вправляючись з реченням, яке позбавлене контексту, важко зрозуміти суть правила. Тому за замовчуванням всі артиклі «the» було вирішено перекладати як «цей, ця, це». Це справді один з випадків вживання “the” і для нас найлегший спосіб уникнути невірного розуміння учнем правил вживання. Таким чином, The turtles eat rice. – Ці черепахи їдять рис..

3 роки тому

Hlynsky

в мене так само

3 роки тому

Dmutroo

нагло правда

1 рік тому

oksana503314

Це правило

11 місяців тому

oksana503314

І його треба дотримуватись

11 місяців тому