Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У нас є собаки."

Переклад:We have dogs.

3 роки тому

9 коментарів


AiAg6

І ,,а dogs,, це не правильно, тому що ,,a,, вживається якщо однина ,,а dog,,

2 роки тому

Elvellin

Я дала відповідь "We have a dogs" (думала, що тут доречна така форма типу "у нас просто є якісь собаки") Чи може хтось пояснити, чому програма вважає правильною відповідь "We have got dogs" - вона так виправила мене. Це ж перекладається "Ми отпримаємо собак", чи я помиляюсяі? Тим паче, що цю форму "have got" ми, здається, у попередніх уроках не розглядали... Просто для себе хочеться зрозуміти.

2 роки тому

test77850

Чому got?

3 роки тому

Milkho
Milkho

Де ви бачите got?

3 роки тому

xwFI

Я написав we have dogs це правильно

2 роки тому

phhY2

Я написав we have dogs мені зарахувало

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

We have a dogs. Неозначений артикль a був би на місці у реченні We have a dog, тобто, в однині. У множині неозначений артикль не ставиться. Це випадок нульового артикля. Про артиклі тут: http://easy-english.com.ua/english-articles/

Щодо have got. Це словосполучення перекладається так само, як have - мати. Have - більш формальне. Докладніше тут: https://dictionary.cambridge.org/ru/грамматика/британская-грамматика/common-verbs/have-got-and-have

8 місяців тому

WeronikaMy1

We have got dogs

2 роки тому

-tfLg

Яка різниця між have i has?

1 рік тому