Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У нас є собаки."

Переклад:We have dogs.

0
3 роки тому

16 коментарів


AiAg6

І ,,а dogs,, це не правильно, тому що ,,a,, вживається якщо однина ,,а dog,,

5
Відповісти1 рік тому

test77850

Чому got?

2
Відповісти3 роки тому

Milkho
Milkho

Де ви бачите got?

6
Відповісти3 роки тому

xwFI

Я написав we have dogs це правильно

5
Відповісти2 роки тому

Elvellin

Я дала відповідь "We have a dogs" (думала, що тут доречна така форма типу "у нас просто є якісь собаки") Чи може хтось пояснити, чому програма вважає правильною відповідь "We have got dogs" - вона так виправила мене. Це ж перекладається "Ми отпримаємо собак", чи я помиляюсяі? Тим паче, що цю форму "have got" ми, здається, у попередніх уроках не розглядали... Просто для себе хочеться зрозуміти.

2
Відповісти2 роки тому

Alexandra210786

Раньше просто употреблялось выражение "have got" значит и переводится так же как и "have". Это просто устарелая версия, "got" уже не употребляют

-3
Відповісти2 роки тому

Elvellin

Дякую! )

1
Відповісти2 роки тому

phhY2

Я написав we have dogs мені зарахувало

1
Відповісти1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

We have a dogs. Неозначений артикль a був би на місці у реченні We have a dog, тобто, в однині. У множині неозначений артикль не ставиться. Це випадок нульового артикля. Про артиклі тут: http://easy-english.com.ua/english-articles/

Щодо have got. Це словосполучення перекладається так само, як have - мати. Have - більш формальне. Докладніше тут: https://dictionary.cambridge.org/ru/грамматика/британская-грамматика/common-verbs/have-got-and-have

1
Відповісти6 місяців тому

WeronikaMy1

We have got dogs

0
Відповісти2 роки тому

-tfLg

Яка різниця між have i has?

0
Відповісти11 місяців тому

Koschun

Я написав We have are dogs - мені сказало що не правельно і написало що правельно We have got dogs. 0_0 Це взагалі що таке?

-1
Відповісти1 рік тому

Vatalikon

Are не вживається в цьому формулюванні. Вживається у випадках: we are dogs, they are... І т.д.

0
Відповісти11 місяців тому

Vatalikon

А також потрібно писати "правИльно", а не "правЕльно"))

0
Відповісти11 місяців тому

Dm1o2

А чому не може бути "we have an dogs"?

-3
Відповісти1 рік тому

HelenMashyko

Тому, що артикль an ставиться перед словами, які починаються на голосні звуки: a, e, i, o, u, y. Поскільки "dogs" починається на приголосний, то взамін "an", повинно бути "a". (Та взагалі артиклю там не повинно бути тому, що "dogs" - множина, а артикль кладеться перед словами однини.)

0
Відповісти6 місяців тому