Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"There is no alternative."

Переклад:Альтернативи немає.

3 роки тому

18 коментарів


Grek12

Додайте правильний варіант "нема альтернативи"

3 роки тому

Mickael545

Нема, немає - одне і те ж саме значення

2 роки тому

fish-key

Підтримую!

10 місяців тому

spivanka
spivanka

чому воно не може "нема" розцінювати хоча би як "майже правильно"? хоч рік тому писали, але досі не приймає варіант "нема альтернативи" як також правильний)

2 роки тому

LesyaSabro

нема, немає - одне і те ж саме значення. Додайте, будь ласка! Дякую!

2 роки тому

AlexanderUkraine

Правильна відповідь?

"Там нема альтернативи"

2 роки тому

Nordry
Nordry

"there is/are" - сталі звороти, які означають "є (існує)", тому не перекладаються українською буквально.

1 рік тому

Denis17112007

чому не правильно це не альтернатива

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

У англійській може заперечуватись дієслово додаванням not/n't, але може також заперечуватись іменник додаванням no перед іменником і його означеннями (There is no alternative). Перекладається таке речення: Альтернативи немає (що заперечується, того і немає). Пояснення тут на стор 20-21: http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

10 місяців тому

galdemch

фонетично дивно звучить, набрала в Google Translator-тут впізнаване.

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

У реченні вимова слів може відрізнятись від вимови окремо взятих. У англійській звучання залежить від оточення як всередиі слова, так і вимова слів у реченні. Якщо після there перший ЗВУК наступного слова приголосний, воно читається, як ми звикли. Якщо ж голосний, то остання голосна міняється на "р", це ми і чуємо. Треба звикати, бо так говорять англомовні.

1 рік тому

igoryan2002

Додайте "без альтернативи"

1 рік тому

fish-key

Знову ті самі граблі з "нема" і "немає". Модератори сплять, або "забили".

9 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Якщо Ви знаєте, що там лежать граблі, то для чого наступаєте на них? Користуйтесь повною формою "немає".

9 місяців тому

fish-key

А для того, щоб ці граблі забрали і інші на них не наступали. Ось для чого!

9 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Я звик розраховувати на себе, тому запам'ятав правила Дуо і дотримуюсь їх. Це мене зовсім не обтяжує, зате я не залежу від того, чи прислухався хтось до крику з "гальорки".

9 місяців тому

fish-key

Це Ваше право, але є правила українського правопису.

9 місяців тому

dimonches2000
dimonches2000

Альтернатива українською - це " вибір"

2 місяці тому