Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Voda"

Překlad:Water

před 3 roky

5 komentářů


anetka76385

Proc tam nemuze byt : A water ????? Prosim vas poradte

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože voda je stejně jako všechny další tekutiny a hmoty nepočitatelná a tak nemůže mít neurčitý člen. Více k tomu např zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006082501-pocitatelna-a-nepocitatelna-podstatna-jmena

před 3 roky

vepk1

To je ale pravda

před 2 roky

maRot61

Všychni máte pravdu

před 10 měsíci

Jakubk708442
před 3 dny