"Erişim ücretsizdir."

Çeviri:The access is free.

3 yıl önce

7 Yorum


ufukdiyoki

The access is free ile it is free to access arasındaki farkı açıklayabilecek biri var mı?

3 yıl önce

Emma-lee93

İkinci dediğin cümle "Erişmek ücretsizdir." demek.

3 yıl önce

emili82

ben reaching dedim erişim için..Ama çok saçma oldu.Uzanıp erişmek anlamındaydı benimki sanırım.

3 yıl önce

Emma-lee93

Evet, reach fiziksel anlamda ulaşmak demek.

3 yıl önce

emili82

teşekkürler, ilgilenip cevap yazdığınız için.

3 yıl önce

feveriath

free of charge neden çalışmıyor?

1 yıl önce

Eda916577

The connection is free?

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.