Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Erişim ücretsizdir."

Çeviri:The access is free.

3 yıl önce

6 Yorum


Ufukdiyoki

The access is free ile it is free to access arasındaki farkı açıklayabilecek biri var mı?

3 yıl önce

Emma-lee93

İkinci dediğin cümle "Erişmek ücretsizdir." demek.

3 yıl önce

emili82

ben reaching dedim erişim için..Ama çok saçma oldu.Uzanıp erişmek anlamındaydı benimki sanırım.

3 yıl önce

Emma-lee93

Evet, reach fiziksel anlamda ulaşmak demek.

3 yıl önce

emili82

teşekkürler, ilgilenip cevap yazdığınız için.

2 yıl önce

feveriath

free of charge neden çalışmıyor?

1 yıl önce