1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Where is my razor?"

"Where is my razor?"

Překlad:Kde je moje břitva?

July 11, 2015

7 komentářů


PAN668126

A co: "Kde mám žiletku?'


Kiki345

Ja jsem taky pro


DagmarSakt

A co takhle "holítko" ?


MartaTaylor

Holici strojek ...


Tony329787

Tady docela záleží na typu holícího strojku, který máte na mysli, protože čeština v tom má docela bordel. Dámské "holící strojky" se asi nejčastěji označují jako "Lady shaver" (elektrické). Ale u pánů je v tom guláš o poznání větší. Klasická břitva je "Straight razor" nebo jednoduše "Razor". Tady nastává potřeba mít širší kontext, protože razor je taky označení pro žiletku samotnou. Manuální "strojek" na klasické dvoubřité žiletky je "Safety razor". Další "manuální strojek" s výměnnými hlavicemi s několika břity je "Cartridge razor". Elektřinou poháněný holící strojek je pak "Electric razor", "Electric shaver", nebo jednoduše "Shaver".

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.