1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "This is the watch that I had…

"This is the watch that I had lost."

Çeviri:Bu benim kaybetmiş olduğum kol saati.

July 12, 2015

13 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bu saati ben kaybetmiştim caiz olmazmı


Selcen_Ozturk

    hayır aynı anlamda değil bunlar benzer olsa da . "I had watched this watch" İngilizcesi de


HlyaCihangir

    ''I had lost this watch.'' demek istediniz sanırım Selcen _Öztürk.


erdincgc

    Kaybettiğim saat buydu deriz biz buna Türkçe de. Çünkü the olduğuna göre karşıdaki kişinin bildiği bir saat ve bulduğumuza göre , "hani sana söylemiştim ya, kaybettiğim saat buydu işte" gibi bir kullanım olacaktır, budur demez kimse günlük konuşmada.


DilaraAlcinkaya

    saat ve kol saatı allah ıcın ne fark eder sacmalamayın neyı var bu app ı tasarlayanların kafasında ya


berk.k

    I lost ile i had lost arasındaki tam fark neydi,teşekkürler


lacivrt

    i lost - kaybettim (past tense)

    i had lost - kaybetmiştim (past perfect tense)


Yazar-Edip

    bu kol saatini ben kaybetmiştim veya ben bu kol saatini kaybetmiştim daha sağlıklı, isabetli bir tercüme değil mi?


Yazar-Edip

    "aynı anlamda değil" demek yersiz.


Yazar-Edip

    This is the watch that I had lost. Aslında Türkçe cümle yapısına uymadan şöyle çevrilebilir: Bu kol saati, benim kaybetmiş olduğum.


Yazar-Edip

    önemli olan: Türkçeyi İngilizce düşünebilmek!


Yazar-Edip

    Tabiî "dört yıl sonra, dört yıl önce ne fark eder?" dersek!


Tue_

    that bağlacı yerine which gelebilir mi?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.