Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He drinks."

Překlad:On pije.

před 3 roky

8 komentářů


Danton457312

Pisi stale On pije a neuznava mi to ?!

před 9 měsíci

Natlie323951

Mě taky ne

před 8 měsíci

DenGGi

Musíte tam napsat TEČKU.

před 4 týdny

tpn_Kosnar

Protože to je On pije a jí

před 5 měsíci

IvcaHuyenm

Proč je tam drinks se S

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože je to třetí osoba čísla jednotného a ta v angličtině má koncovku "s." Tedy "He, she, it drinks." Všechny ostatní osoby jsou jenom "drink." Jak jednoduché v porovnání s českým "piju, piješ, pijeme atd."

před 3 roky

CzNoeVio

Protože je to 3. osoba j. Čísla?

před 2 roky

Natlie323951

Ano

před 8 měsíci