1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ty jsi byl pták."

"Ty jsi byl pták."

Překlad:You were a bird.

July 12, 2015

15 komentářů


MilanShiva

ale překlad "You were a bird." Je blbě ne? To je jen na množné číslo, jsem si myslel.


nueby

Není blbě. Na "you was" s prominutím nemáte dostatečně tmavou pleť. Ty jsi a vy jste je správně you were, a s "was" je to ghetto.


MilanShiva

Aha, zajímavý... To bude asi tím, že žiju u Cejlu.. :D


Nemesis_NaR

Tak teds mě dostal :-D Posílám lingot. Nebo rovnou deset. A nebo jedenáct, když to člověk posílá se zmáčknutým Entrem, tak se to špatně kočíruje.


MarquiseDeBat

Přihazuju dvanáctý :D


nueby

Asi tedy "hood" po brněnsku? Nezapomínejte, že sem chodíme i my řekněme kulturně postižení :-)


MilanShiva

WOW, asi se podívám do muzea rosmké kultury :) Dobrej článek. A co se týče zdejšího klimatu, je to tu bych řekl o něco živjejší a člověk se má víc na pozoru :D Ale oni ti kluci, maj stejně vesměs větší strach a proto někdy hučej, je to jejich obrana... To když člověk prokoukne zjistí, že jsou to stejní lidi, jako my. Chtěj mít radost a užívat života.. :D Jen hold životní základ mají často prabídný...


Martin9604

Zajímavá odpověď,ale asi neumím číst mezi řádky a netuším jak byla vaše odpověď myšlena. Takže "you was" znamená co? A proč to nemůže být správná odpověď?


nueby

"You was" není správná angličtina. Proč není, prostě se časování slovesa "be" v hlavním proudu angličtiny vyvinulo tak, že s "you" se v minulém čase používá jen "were" bez ohledu na číslo. Jako přijatelná se varianta "you was" objevuje jen v nestandardních verzích angličtiny, například afroamerické.


ValaCZE

You was je špatně.


dtzj3

Díky všem za sociologický vhled do Brna ale já mám problém s tím, že to odmítá určitý člen. Kdo ví jestli jsi byl konkrétní pták a nebo jen nějaký pták??? Dík.


kacenka9

Kdyby byl konkretni ptak (treba hral ptaka v pohadce a tam byl jen jeden), tak by to v cestine bylo dost urcite 'ty jsi byl ten ptak'


dtzj3

Hmm asi jo ale stejně je to tu s těmi členy nějaké americké :-D Díky


Milan71106

Jednou was podruhé were. Co je správné?? To je učení na drska

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.