Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ty noviny jsou ze včerejška."

Překlad:The newspaper is from yesterday.

před 3 roky

10 komentářů


danpayda

A kde je tu sloveso minule?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Ehm? Tady budeme potřebovat nějak konkrétněji položený dotaz. Nebo teda aspon já.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Remcá, že je to v dovednosti Slovesa: minulý čas.

před 3 roky

danpayda

Je to tak. Jen zamrzí, že remcá. Nevěděl jsem, co všechno se zobrazuje, či nezobrazuje.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Tak promiňte, asi to ode mne opravdu nebylo vyjádřeno příliš šetrně :-)

před 3 roky

Blade_max

není tu jasné jestli se jedny noviny nebo o více

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

To jo, ale to je zavada ceskeho jazyku, ne toho kurzu.

před 2 roky

Blade_max

to vim ale není jasné jestli tam má bejt tada jednotné nebo množné a množné číslo to bere jako špatně

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Mnozne cislo bereme take. Pokud vam to odmitalo je chyba jinde.

před 2 roky

Gsko1950

Takže je jedno jestli řeknu "newspaper" nebo "newspapers", oboje to znamená noviny a jen pak musím dát pozor na sloveso(přisudek). Je to tak? Zmatlo mě to vzhledem k tomu, že jsou v češtině noviny pomnožné.

před 1 rokem