"In general it is white."

Překlad:Všeobecně je to bílé.

July 12, 2015

19 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Veronika912016

Jsou slova in general, generally a universally bez problémů vždycky mezi sebou zaměnitelná? Nebo jsou situace, kdy je nutné použít jen to či ono? Děkuji.


kacenka9

V podstate ano, ale rici na 100% ze vzdy a za uplne kazdych podminek jsou zamenitelna, to nejde. 'In general' a 'generally' bych tipla na skoro 100%. To universally uz tak ne, ale spise proto, ze nektere vyrazy jsou ustalenejsi s tim generally a zni legracne s universally, presto, ze vyznamove se nelisi.


bohdanp3

Proč ne obvykle?


nueby

A co si necháte na usually?


AlexWerr

Proc ne: v podstate?


potaja

Bývá to bílé. Takto to nejde přeložit?


Veronika912016

It is used to be white vzhledem k tomu bývá(vá) - je (it is) je přítomný čas prostý


Filomena.Prvni

Jak by se prosím přeložila věta: "Je to obvykle bílé." či "Obvykle je to bílé."? Děkuji.


monika460402

Mohl by mi, prosím, někdo vysvětlit proč je tam předložka -IN-? Děkuji.


Stanislav757552

"In" je tam, protože " v podstatě " je to tento výraz


AllurianaM

Je to zvlastni priklad, pouzila bych spis prevazne? V cem chcete pouzim vetu vseobecne je to bile?


Michal846058

Nelze použít "V základu je to bílé" ?


Michal846058

Nelze použít " v základu je to bílé "


Jitka63889

Věta moc nedává smysl. Většinou je to bílé ale neuznává.


Helena434206

Obvykle to je bílé (může být)


NeliskaUwU

Proč nejde "Je to obvykle bílé" ?


ZdekaSchoo

to je otázka, vy máte napsat oznamovací větu=obvykle je to bílé

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.