"In general it is white."

Překlad:Všeobecně je to bílé.

před 3 roky

14 komentářů


Veronika912016

Jsou slova in general, generally a universally bez problémů vždycky mezi sebou zaměnitelná? Nebo jsou situace, kdy je nutné použít jen to či ono? Děkuji.

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

V podstate ano, ale rici na 100% ze vzdy a za uplne kazdych podminek jsou zamenitelna, to nejde. 'In general' a 'generally' bych tipla na skoro 100%. To universally uz tak ne, ale spise proto, ze nektere vyrazy jsou ustalenejsi s tim generally a zni legracne s universally, presto, ze vyznamove se nelisi.

před 1 rokem

bohdanp3

Proč ne obvykle?

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

A co si necháte na usually?

před 3 roky

bohdanp3

A jo, dík :)

před 3 roky

AlexWerr

Proc ne: v podstate?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

doplneno

před 3 roky

potaja

Bývá to bílé. Takto to nejde přeložit?

před 2 roky

Veronika912016

It is used to be white vzhledem k tomu bývá(vá) - je (it is) je přítomný čas prostý

před 2 roky

Filomena.Prvni

Jak by se prosím přeložila věta: "Je to obvykle bílé." či "Obvykle je to bílé."? Děkuji.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

It is usually white.

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Díky. A pro - již zde navrhované slovo - "zpravidla" má angličtina též jiný výraz? Protože říci: "Všeobecně je to bílé." hodně tahá za uši. V ČJ se to takto nepoužívá.

před 1 rokem

monika460402

Mohl by mi, prosím, někdo vysvětlit proč je tam předložka -IN-? Děkuji.

před 10 měsíci

Stanislav757552

"In" je tam, protože " v podstatě " je to tento výraz

před 6 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.