"Iwanttoreturntothatrestaurant."

Μετάφραση:Θέλω να επιστρέψω σε εκείνο το εστιατόριο.

πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


AneurinEE
AneurinEEPlus

Is it επιστρέψω instead of επιστρέφω because the sentence is talking about an intended action in the future?

πριν από 3 χρόνια

panagiotis_ts
panagiotis_ts

It is επιστρέψω instead of επιστρέφω because it describes something which will happen only once in the future. :-)

πριν από 3 χρόνια

AneurinEE
AneurinEEPlus

Thanks.

πριν από 3 χρόνια

yqEP11

Θέλω να γυρίσω σε εκείνο το εστιατόριο είναι λάθος;

πριν από 1 μήνα

Bacilic
Bacilic
Mod

Όχι

Στη καθομιλουμένη χρησιμοποιούμε τη λέξη γυρίζω με την έννοια του επιστρέφω, οπότε η πρότασή σου είναι μία πιθανή μετάφραση.

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.