1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I want to return to that res…

"I want to return to that restaurant."

Μετάφραση:Θέλω να επιστρέψω σε εκείνο το εστιατόριο.

July 12, 2015

6 σχόλια


AneurinEE

Is it επιστρέψω instead of επιστρέφω because the sentence is talking about an intended action in the future?


panagiotis_ts

It is επιστρέψω instead of επιστρέφω because it describes something which will happen only once in the future. :-)


yqEP11

Θέλω να γυρίσω σε εκείνο το εστιατόριο είναι λάθος;


Bacilic

Όχι

Στη καθομιλουμένη χρησιμοποιούμε τη λέξη γυρίζω με την έννοια του επιστρέφω, οπότε η πρότασή σου είναι μία πιθανή μετάφραση.


Maria832892

Ιn Greek the words σ'εκεινο=σε εκεινο

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.