"I want to return to that restaurant."

Μετάφραση:Θέλω να επιστρέψω σε εκείνο το εστιατόριο.

July 12, 2015

5 σχόλια


AneurinEE

Is it επιστρέψω instead of επιστρέφω because the sentence is talking about an intended action in the future?

July 12, 2015

panagiotis_ts

It is επιστρέψω instead of επιστρέφω because it describes something which will happen only once in the future. :-)

July 13, 2015

AneurinEE

Thanks.

July 13, 2015

yqEP11

Θέλω να γυρίσω σε εκείνο το εστιατόριο είναι λάθος;

November 6, 2018

Bacilic

Όχι

Στη καθομιλουμένη χρησιμοποιούμε τη λέξη γυρίζω με την έννοια του επιστρέφω, οπότε η πρότασή σου είναι μία πιθανή μετάφραση.

November 6, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.