1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця підготовка починається на…

"Ця підготовка починається наступного тижня"

Переклад:The preparation starts next week

July 12, 2015

9 коментарів


.volodymyr.sab

чому begin невірний переклад слова починається???


WzM72

Підготовка - займенник третьої особи теперешнього часу, тому треба писати beginS.


anatoliy1108

З тими артиклями вже перебор...., не розумію коли ставити а коли ні!!!!!


WzM72

Если прилагательные next and last обозначают порядок следования предметов, то пишем the next , наприклад: the answer are on the last page, the book is in the next section (є декілька відділів); если слова next и last входят в состав обстоятельство времени, то артикль не требуется. The preparation starts next week, we went to England last month. Пробачте, що пишу російською, бо я тільки вчу українську. Мені ще тяжко писати спеціфічні і довгі тексти. :)


a3wZ10

The preparation begins next week "то перекласти можна так сами.Starts=begins


MykhailoYa1

Чому відповідь "The preparation starts the next week" вважається не вірною? http://easy-english.com.ua/english-articles/

  1. Слова next, following, last, very и only вимагають вживання означеного артикля.

Fb8U1

Три роки тому я в цьому обговоренні питав про це ж. Та next - слово багатозначне, тому в різних ситуаціях артикль вживається, або ні. Easy-english - це простенький сайт для початківців, тому там не розглянули інші випадки. А ось Кембриджський словник дає повне пояснення. https://dictionary.cambridge.org/ru/%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0/%D0%B1%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0/next?q=Next

Як бачимо, next week пишеться без артикля.


MykhailoYa1

When we talk about days of the week, weeks, months, years, seasons, or public holidays in the future in relation to now, we use next without the and without a preposition:

Згоден. Цікавий виняток. В даному випадку пишеться без артикля.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.