1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She went to that concert."

"She went to that concert."

Překlad:Ona šla na ten koncert.

July 13, 2015

19 komentářů


jenda48

Proč nelze "Odešla na ten kocert"? Zde dokonavost slovesa či nedokonavost je tak zásadní?


ValaCZE

To by bylo: She left for that concert.


kelnsi

Nechápu proč tam nemůže být: ona šla na koncert


Nemesis_NaR

To by bylo "She went to a/the concert." "That" je ukazovací zájmeno a tudíž těžko ho v českém překladu úplně vynechat.


kelnsi

aha díky :-)


lennykava

Proc nemuze byt "Ona sla na koncert"?


ValaCZE

Protože šla na ten konkrétní koncert.


Simona406376

Proč nestačí "Šla na ten koncert"?


Jenda24

Proc nelze "Ona na ten koncert sla?"


ValaCZE

Už lze, doplněno.


Daniel350515

Odjela na ten koncert?


ValaCZE

She left for that concert.


slavekp

She left for that concert. znamená i odešla? A co she left to that concert.


JiriKudrna

Podle mne tam nemusi byt ukazovaci zajmeno.. ..ten


ValaCZE

V anglické větě máte that, to je ještě větší zdůraznění konkrétní události/věci než the. Takže sem ukazovací zájmeno patří.


Janehk12

Poč nemůže být : Ona jela na ten koncert, když nevíme kde se koncert koná.? Pokud je to blízko, mohla tam jít a nemusela jet


Ivo150846

V češtině bych řekl. :"Ona šla na koncert". Nikdy ne ...Na ten koncert...Čeština cleny před slovy normálně nepoužívá....Tady neni kontext, kdy bych vybiral ten koncert a ne jiný....


NYOJngsJ

Jak prelozit "odešla na ten koncert" ?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.