1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My house has no roof."

"My house has no roof."

Překlad:Můj dům nemá žádnou střechu.

July 13, 2015

18 komentářů


Yontalcar

můj dům je beze střechy .....


nueby

...is without a roof.


Olsen2691948

Můj dům nemá střechu-neuznáno?


ladavala

Je tam slůvko "no" žádný. ... nemá žádnou střechu.


Ivo2770687

A mně to právě uznalo! I bez.. žádnou..


ladavala

Máte pravdu, v databázi je i tato varianta: "Můj dům nemá střechu." V minulé odpovědí když to Olsen nevzalo, mě to nenapadlo kontrolovat.


JanaSovadn

Zase super věta !!!! to co jsem se naučila - do have not .....je zase měněno na - has no.... to asi nepochopím nikdy ....ale napíšu to jak chcete - abych se dostala dál ... Prosím neodpovídejte mi jen jsem se chtěla vyjádřit . I tak jsem ráda , že se můžu vzdělávat - děkuji.


mkmk84

mohlo by to být i "my house has not roof"? --jo a taky by tam měl být člen - roof je počítatelný, ne - "not a roof, not the roof, no a roof, no the roof? dík za odpověď


jgstcd

Nekdy tady muzete videt poznamky ze pocitatelna podstatna jmena potrebuji clen. Neni to ale tak. To je jenom zjednodusena verze pravdy, ktera je ze pocitatelna podstatna jmena potrebuji "determiner". Cely seznam toho co muze fungovat jako determiner snadno najdete pomoci googlu, ale vsechny krome clenu maji cesky protejsek, a proto malokdy Cechum delaji potize. Tady to "no" je prave determiner, a proto ta veta nepotrebuje nic dal.


Haluz1

Jsem z toho domotaný. Jaký tedy rozdíl mezi: ,,My house doesn't have a roof" a ,,My house hasn't roof"?


Nemesis_NaR

Dobrý dotaz a má jednoduchou odpověd - zápor pro sloveso "have" ve významu "mít, vlastnit" se vždy tvoří s pomocným slovesem "do" (respektive "don't/doesn't").

Když tu větu zjednodušíme:

"It doesn't have a roof = Nemá to střechu"

"It hasn't a roof = xxx" - gramatický nesmysl.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.