Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"He reserves a table for me."

Переклад:Він резервує стіл для мене.

3 роки тому

10 коментарів


MGontar

Чому "Він резервує для мене столик" неправильно?

2 роки тому

SergB.

Порядок слів змінив і не вірно (

2 роки тому

OlexCh

А чому 'стіл' неправильно а столик правильно?

3 роки тому

Milkho
Milkho

Правильні обидва варіанти.

3 роки тому

gc271

Резервує столик у мене виходить неправильно, а судячи з коментарів вище, то непрааильно "стіл", хоча мені пропонує саме такий варіант

1 рік тому

MaysunShir

Набридло!!Кожен раз одне і те саме! Змінила слова місцями і невірно вже...

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Яка сила змушує Вас щоразу переставляти слова, якщо Ви знаєте, що цього робити не слід?

1 рік тому

anatoliy39557

чому стіл неправильно?

1 рік тому

English978067

Мені і для мене в даному випадку-одне й те саме.Якщо автори програми знають різницю,то розясніть ,або відкорегуйте програму.

9 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Я не розробник, навіть не вважаю, що знаю про англійську все. Якщо надсилаю свої висновки, то, як правило, даю посилання, де я знайшов цю інформацію. Кожен може почитати і перевірити, чи правильні мої висновки.

Ви зачепили тему додатків у реченні. Не стану переказувати те, що прочитаєте самі. Зверніть увагу на різницю між непрямим додатком і прийменниковим. Для розуміння тексту вони близькі за значенням, але не тотожні. Англійською це буде інше речення: He reserves me a table (Він резервує мені стіл). Як бачите, випав прийменник for і змінився порядок слів у англ реченні. Це тому, що непрямий додаток (Кому?) ставиться перед прямим (Що?), а прийменниковий (Для кого?) - після.

https://opentalk.org.ua/langstory/dodatok-u-rechenni-the-object

https://opentalk.org.ua/langstory/pryamii-dodatok-the-direct-object

https://opentalk.org.ua/langstory/nepryamii-dodatok-the-indirect-object

https://opentalk.org.ua/langstory/priimennikovii-dodatok

9 місяців тому