Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Οι γάτες των παιδιών."

Μετάφραση:The children's cats.

0
πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


mikep666
mikep666

γιατι εδω καταληξη s το childrens ενω σε αλλες προτασεις δε παιρνει;

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Εδώ το s δεν είναι κατάληξη πληθυντικού, αλλά μαζί με την απόστροφο είναι δείκτης κτητικότητας:
Τα παιδιά έχουν γάτες. Οι γάτες των παιδιών. = The children's cats.
Ο άνδρας έχει βιβλία. Τα βιβλία του άνδρα. = The man's books.

Όταν η λέξη είναι ήδη στον πληθυντικό με s, η απόστροφος μπαίνει μετά το s:
Οι γάτες έχουν φαγητό. Το φαγητό των γάτων. = The cats' food.
σε αντίθεση με:
Η γάτα έχει φαγητο. Το φαγητό της γάτας. = The cat's food.

3
Απάντηση1πριν από 3 χρόνια

spyros397386

δεν μου δέχτηκε το childrens' και μου έβγαλε kids' . ξέρει κάποιος να μου εξηγήσει ?

0
Απάντησηπριν από 3 μήνες

FOTISMEG

Το the kinds'cats γιατί είναι λάθος;

0
Απάντησηπριν από 3 μήνες

D_..
D_..
Mod

Άλλο kid, άλλο kind. ;)

0
Απάντησηπριν από 3 μήνες