"I would have opened the window."

Tłumaczenie:Otworzyłbym okno.

July 13, 2015

3 komentarze


arko04

Dlaczego czasownik "opened" Pisze sie w czasie przeszłym?

November 15, 2016

Yola448704

arko04, mamy tu tylko część zdania odnoszącego się do przeszłości. (Drugą część trzeba sobie wyobrazić). Na przeszłość wskazuje budowa zdania angielskiego (would + have + 3-cia forma czasownika):

OTWORZYŁBYM okno (ale NIE OTWORZYŁEM, bo ktoś inny
to ZROBIŁ)

November 17, 2017

Melpomene11

Zdanie "I would have opened the window" dotyczy czasu przeszłego. Dawniej można by to przetłumaczyć jako "Byłbym otworzył okno", jednak obecnie takiej formy się nie używa. Wszystkie zdania w tym rozdziale są w czasie przeszłym.

June 22, 2017
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.