Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The string"

Překlad:Struna

0
před 3 roky

14 komentářů


PAN668126

Co "řetěz"? (zde bez upřesňujícího kontextu)

1
Odpovědětpřed 3 roky

jgstcd
jgstcd

"řetěz" je "chain".

0
Odpovědětpřed 3 roky

bohdanp3

přes to v překladači je string i řetěz :(

0
Odpovědětpřed 3 roky

Nemesis_NaR

Seznam slovník má na jednom řádku "řada, řetěz(ec)." "Řetězec" podle mého názoru musí být uznán, protože když k této větě příjde programátor, tak první, co ho napadne, je "řetězec", jakože řada symbolů, typicky text. Bo tato kategorie vstupu se tuším ve všech programovacích jazycích jmenuje vždy "string." Ale jenom slovo "řetěz" bych považoval za okrajový překlad a jeho neuznání je vcelku oprávněné, protože ten řetěz, kterým chrastí čerti na Mikuláše, je prostě vždy "chain"

1
Odpovědětpřed 3 roky

jgstcd
jgstcd

"Řetězec" bereme uz dlouho.

2
Odpovědět1před 3 roky

Lukasek-F

The string=take tetiva. Nahlaseno

0
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Myslite geometricky, nebo mate na mysli lukostrelbu? To prvni je "arc", to druhe "bowstring".

0
Odpovědětpřed 2 roky

Lukasek-F

Omlouvám se máte pravdu, myslel jsem lukostřelbu - tudíž platí "bowstring". Zmátlo mě, že když objednávám tětivu ze zahraničí je tam uvedeno třeba "flamish string", a ne bowstring.

0
Odpovědětpřed 2 roky

pepiker

dalo by se říct i "nitka" popř. "nit" ?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Vlcek1942

"String" je "struna", nebo "provázek." A jak je "lano" a "provaz" ? "Rope" a "cord" ?

0
Odpovědětpřed 2 roky

jirka849023

z matematiky si pamatuji : string rule = řetězové pravidlo= pravidlo pro stanovení složené derivace funkce. tedy řetězové nikoliv řetězcové pravidlo proto jsem přeložil string= řetez nikoliv řetězec

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Bolek535084

Řetěz nebo řetězec

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

Gabrielka218

String nie sú aj nohavičky tanga? :-/

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

robod.cz

Zdá se mi, že z audia slyším spíše the stream... Nemělo by to znít více s přízvukem na N?

0
Odpovědětpřed 4 měsíci