Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Ποια είναι τα οφέλη;"

Μετάφραση:What are the benefits?

0
πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


ZoranMudronja
ZoranMudronja

oho, irregular plural? (τα οφέλη)

2
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

panagiotists
panagiotists

The nouns of neuter gender ending in -ος form their plural number with the ending -η. For example:

το έφελος (the benefit) --> τα οφέλη (the benefits)

το δάσος (the forest) --> τα δάση (the forests)

:-)

5
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

ZoranMudronja
ZoranMudronja

Thanks!

So there's more than a few of these?

2
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

panagiotists
panagiotists

Yes! Here are some more examples:

το λάθος (the mistake) --> τα λάθη (the mistakes)

το βάρος (the weight) --> τα βάρη (the weights)

το μέρος (the place) --> τα μέρη (the places)

το μήκος (the length) --> τα μήκη (the lengths)

:-)

3
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

ZoranMudronja
ZoranMudronja

Great! Thanks!

2
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Yes, indeed it's quite a big group of neuter nouns. They are divided into two categories. The ones that are stressed on the penultimate, like το δάσος - τα δάση, το λάθος - τα λάθη, and the ones that are stressed on the antepenultimate, like το μέγεθος - τα μεγέθη, το έδαφος - τα εδάφη (Notice here the change of the stress, but they still end in -η).

And then, there are a few irregular neuter noun in -ός/ώς, stressed on the ultimate:
το γεγονός - τα γεγονότα
το καθεστώς - τα καθεστώτα

2
1πριν από 3 χρόνια