1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They eat beef."

"They eat beef."

Překlad:Oni jedí hovězí.

July 14, 2015

29 komentářů


francoapignon

nevím proč by nemohlo být "oni jí"?


Nemesis_NaR

Protože, i přes svou rozšířenost, to není spisovný výraz. Správně je opravdu jenom "oni jedí." Ber to jako bonus, že ti DuoLingo občas i připomene, že občas říkáš něco ne úplně správně česky.


MiG1924

Pouze "Jedí hovězí" nejde?


Pepino075

mě to nevzalo ani "oni jedí hovězí" - nevím proč...


Nemesis_NaR

Tak to taky nevíme - to je nastavené jako hlavní překlad. Bylo to v prohlížeči nebo v aplikaci? Protože právě aplikace si občas dělá co chce a my s tím nemůžeme ale vůbec nic udělat.


NadobiDrez

Napsal jsem 'Oni jí hovězí' a nevzalo mi to. Je to až příliš velký rozdíl?


svrsheque

je to rozdíl ve spisovnosti.


Evik800208

Oni jí je snad také správně!


svrsheque

ale jen v nespisovné češtině.


svrsheque

jako nebereme nespisovnou češtinu.


hamtak2

Já bych místo tej í if řekl dey ít bíf pak by každý poznal co chcete.


hamtak2

Pei if opét nesrozumitelné a tak pro dnešek opět končím bez ohledu jakou stratím řadu. Buď budete mluvit podle předepsané výslovnosti uvedené ve slovnících, nebo budu končit. Mě nezajímají řady ale abych rozuměl angličanovi a on mě. Nemůžeteli mluvit spávně, vypínejte mikrofon. Hamták.


Jitka241015

Oni jí hovězí. Proč to neuznáváte?


Jana939172

Oni jí hovězí. Proc nelze?


VlaJelnek

Jedí je nespisovně


MartinKlei352707

Proč nejde Oni jí hovězí?


svrsheque

nespisovné tvary nebereme.


JaroslavaH479496

Je slyšet ,we". Teprve při pomalé řeči ,,they". Snad to tak slyší i někdo jiný.


Judita28080

I když se zde píše, že "jí" je nespisovné, myslím si, že by mělo být uznáváno, když se normálně používá ve větě "On jí hovězí". Jasně, je to jednotné číslo, ale přijde mi to nesmyslné myslet na to, jak moc spisovně přeložím "eat" do češtiny, když jde o to, abych se naučila anglické slovo a ne české. Kdysi se používaly různé výrazy a dbalo se na češtinu více než dnes, ale dnes jsou již zastaralé, přežitkem a slovo "jedí" se dnes taky nepoužívá nijak výrazně, proto si myslím, že by nebylo nic špatného přidat "oni jí" místo "oni jedí". Nebo k "oni jedí". :-)


Xenie400095

Jí = jedí. Je to synonymum a ne chyba!!!!


ZbynkEling

Oni jí hovězí. To je myslim lepší nez jedí.


tomasvasek

Oni jí hovězí


Laa755309

Oni jí hovězí. Nejde?


Slepica007

Oni jí hovězí?


studena.lu

Slovo eat neni slyset v řeči

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.