1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "We are making our clothes."

"We are making our clothes."

Traducere:Noi ne facem hainele.

July 14, 2015

7 comentarii


Valigaf

Noi confectionam hainele noastre


anaid1709

e obligatoriu ca "haine" sa fie articulat? "noi ne facem haine" de ce nu e bun?


EcaterinaO8

Noi ne facem haine noastre , pentru că avem adjectivul posesiv our We are making clothes = Noi ne facem haine, ori some clothes, adică niște haine


Tureac

Scuze, am omis sa tastez un cuvant


keiranbb

noi ne facem imbracamintea?


GabrielaAn606953

Ne producem hainele.


GheorgheSp2

Noi ne confecționăm hainele

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.