1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Does he work for the press?"

"Does he work for the press?"

Překlad:On pracuje pro tisk?

July 14, 2015

8 komentářů


mrejca

Pracuje pro tisk /nevzalo mi to

October 22, 2016

nueby

My to už nejmíň rok v uznaných překladech ale máme. Takže s vaším hlášením nic nezmůžeme.

October 23, 2016

IvanFoltan

Dela pro tisk? - by mohlo byt ok? Nie?

July 14, 2015

nueby

Dík, mohlo, přidáno. Pro případnou opozici, SSČ a SSJČ význam 1.

July 14, 2015

kato72

Tisk a noviny je to same.

February 15, 2019

KaeiM.Pevn

Pokud někdo pracuje pro tisk, může pracovat jak pro noviny, tak magazín / časopis, tak dokonce spravodajský server... tak už jste asi moc specifický / á....

August 27, 2019

milanosx

Proč tam není does he works...?

June 8, 2019

KaeiM.Pevn

Pokud je tam pomocné sloveso tak už se ke slovesu "s" nepřidává.

August 27, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.