"Does he work for the press?"

Překlad:On pracuje pro tisk?

July 14, 2015

9 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


mrejca

Pracuje pro tisk /nevzalo mi to


nueby

My to už nejmíň rok v uznaných překladech ale máme. Takže s vaším hlášením nic nezmůžeme.


kato72

Tisk a noviny je to same.


KaeiM.Pevn

Pokud někdo pracuje pro tisk, může pracovat jak pro noviny, tak magazín / časopis, tak dokonce spravodajský server... tak už jste asi moc specifický / á....


IvanFoltan

Dela pro tisk? - by mohlo byt ok? Nie?


nueby

Dík, mohlo, přidáno. Pro případnou opozici, SSČ a SSJČ význam 1.


milanosx

Proč tam není does he works...?


KaeiM.Pevn

Pokud je tam pomocné sloveso tak už se ke slovesu "s" nepřidává.


AlenaAdamc1

Může být for a press - neurčitý člen?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.