1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Важливо не приходити пізно."

"Важливо не приходити пізно."

Переклад:It is important not to come late.

July 14, 2015

10 коментарів


IgorDanyliuk

Не можна "it is important do not come late" ?


Fb8U1

Я теж так написав, хоч мене брав сумнів щодо інфінітива (приходити). Якби хтось пояснив, як ми в заперечувальному реченні обійшлися без Do. Чи воно не заперечувальне? Пояснюється, що саме важливо?


Fb8U1

Це речення трапилось мені повторно. Тепер ясно бачу, що це стверджувальне речення.

Ось тут поставили мінуси чоловіку. Пропоную пояснювати, чому ставите мінус. Буває, що пишуть явні дурниці, то там ясно. А коли хтось просто помилився, то вкажіть на помилку, бажано аргументовано. Поважаючи інших, ми поважаємо себе.


Nordry

Тут є два моменти: 1) по суті у даному реченні немає дії (за яку б і відповідало допоміжне дієслово "do"), а є, скоріше, її опис (важливо (що?) - не приходити пізно) i 2) коли у реченні є інфінітив, то перед ним для запереченя (negation) вживається частка "not", при цьому вона може стояти як до, так і після "to", але є люди, які вважають, що розривати інфінітив не дуже коректно. А ось тут дуже інформативно роз'яснено вживання "not" i "do not" (перепрошую, що даю посилання на англійський оригінал, проте якщо взятися це все перекладати, то просто не вистачить ніякого місця в обговоренні): http://dictionary.cambridge.org/ru/%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0/%D0%B1%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0/questions-and-negative-sentences/not.


Fb8U1

Дякую за це посилання.

http://dictionary.cambridge.org/ru/грамматика/британская-грамматика/questions-and-negative-sentences/not

У ньому я знайшов відповідь на запитання, яке ставив годину тому в одній із попередніх вправ. Як правильно: Do not you add...?, чи Do you not add...?

Кембриджський словник пояснює, що у такій повній формі not ставиться Після підмета. Тобто, Do you not add... Повне написання вживається у формальному спілкуванні. У неформальному спілкуванні кажуть скорочено: Don't you add... При цьому not (n't) приєднується до do і по суті стоїть Перед підметом.


pavelmatya1

сам намагаюсь зрозуміти...можливо тому що підметом виступає "it"


Fb8U1

Дякую за це посилання.

http://dictionary.cambridge.org/ru/грамматика/британская-грамматика/questions-and-negative-sentences/not

У ньому я знайшов відповідь на запитання, яке ставив годину тому в одній із попередніх вправ. Як правильно: Do not you add...?, чи Do you not add...?

Кембриджський словник пояснює, що у такій повній формі not ставиться Після підмета. Тобто, Do you not add... Повне написання вживається у формальному спілкуванні. У неформальному спілкуванні кажуть скорочено: Don't you add... При цьому not (n't) приєднується до do і по суті стоїть Перед підметом.


Fb8U1

Ось витяг із Кембриджського словника:

Not and n’t in questions (Did you not …? Wasn’t she …?)

We use not or n’t to form negative questions:

Why haven’t you eaten anything?

Couldn’t he pay someone to help him with the garden?

Wasn’t it Cath’s party last night?

Weren’t you listening?

When there is no modal verb or auxiliary verb or be, we use auxiliary verb do + n’tor do + not (don’t, do not, doesn’t, does not, didn’t, did not):

Why didn’t you go?

Don’t those two go to school together?

Questions with not instead of n’t sound more formal or give more emphasis. We put not after the subject.

Compare

More formal/emphatic

Everyday situations

Why did she not phone and tell us?

Why didn’tshe phone and tell us?

Does Ellen notlike you very much?

Doesn’tEllen like you very much?


i5Ek6

It's important not to come later - не приймає як правильну... Не розумію


Fb8U1

Later - пізніше. Late - пізно.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.