Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"İngiltere nerede?"

Çeviri:Where is England?

3 yıl önce

8 Yorum


yasin.coo

"the England" neden yanlış yardımcı olacak var mı?

3 yıl önce

Viforvendetta

özel isimlere "the" gelmez.

3 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

Fakat "the Netherlands" "the US" "the UK" vs.vs. istisnalar var

3 yıl önce

WorkerPlayer

Onların nedeni Krallık ya da amerika gibi Birleşik devletlerin sayısı fazla olabileceğinden dolayı. Tam aciklayamadim ama olsun

2 yıl önce

AlexinNotTurkey
AlexinNotTurkey
Mod

"The Russia" diye bir şey yok ama :D sadece istisnalar bence, yani mantıksız

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu istisnaların genelde krallık, birleşik devlet gibi şeylerde olduğu doğru ama Alexcim. The Russia yok ama "The Soviet Union" vardı. Mantıksız değil, bir kural var :) Hatta google diyor ki

No article is used when referring to a country (1) with a single name (except The Gambia) or with merged single-named states Bosnia and Herzegovina. Use the before countries (1) with plural names (the Philippines, the Maldives and the Netherlands); (2) with names containing a noun stating the kind of state (the Republic, the Democratic, the State(s), the Union, the Confederation, the Kingdom, the Commonwealth, the Principality).

yani: Tek isimli bir ülkeden (The Gambia hariç) bahsederken, ya da Bosna-Herkes gibi birleşik yazılan ülkelerden bahsederken artikel kullanılmaz. Çoğul isimli ülkelerden (the Philippines, the Maldives, the Netherlands) ve ülkeyi tanımlayan isimlerle belirtilen ülkelerden (the Republic, the Democratic, the State(s), the Union, the Confederation, the Kingdom, the Commonwealth, the Principality) bahserkense the kullanılır.

2 yıl önce

Yusufislam779910

Sorum yok süper uygulama

2 yıl önce

NecatiARI

Bir cok ulkeden olustuklarindan tek ulke de the kullanilmaz

10 ay önce