"Jak vytvořím stránku?"

Překlad:How do I create a page?

July 15, 2015

9 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Email168674

proč nemůžu použít ,,make" ? V jiných příkladech to používáte ...


BoenaV

Proč nemůže být the site, jako webovou stránku?


JiNeern

Site nebo website = "webové sídlo", web, webové stránky, tj. soubor webových stránek (např. www.example.cz).

Page = konkrétní stránka na tomto webu (např. www.example.cz/kontakt.htm – zde nejspíš stránka s kontaktními údaji).


Ivan843689

A kde je budoucí čas?


ladavala

"How will i create the page." je uznáváno.


JiKroutil

Proč nejde "How will I create the site?"? Díky.


ladavala

Rozdíl "page" a "site" už tu byl vysvětlen.


rudolf.pav1

Když page jako konkrétní stránku ,tak proč neurčitý člen


ladavala

Když se nás tazatel ptá, my ještě vůbec nevíme o jakou stránku se jedná. Klasická učebnicová poučka: neurčitý člen používáme, když mluvíme o nějaké věci poprvé. Ono ani tak nejde o to, pokolikáté o ní mluvíme, ale zda se jedná o novou informaci či nikoliv. Pokud náš posluchač ještě o nějaké věci neví, neslyšel o ní, tehdy použijeme tento člen. On si totiž ještě nemůže v hlavě vytvořit stejnou představu jako my, protože je to pro něho něco nového.

https://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.