"The search is over."

Překlad:Pátrání skončilo.

July 15, 2015

32 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


VladislavBelev

Myslím, že by šlo: "Hledání je konec." Nahlášeno.


alaberan1

Vždyť je to to samý


dtzj3

"výzkum skončil" to je skutečně nepřijatelný překlad? Díky


Kliclinka

Taky mě zajímá. Já jsem teda napsala Výzkum je u konce.


Kucerovka

Také jsem napsala 'Výzkum je u konce' a neuznalo to. Prosím vysvětlebí


pityu74

pokiaľ viem, tak výskum je "research"


JirkaHakulin

Proč nelze uznat: pátrání je uzavřeno?


richard_ll

Fraze "hleadani ukonceno" by byla mozna? Dekji


mgl1003

Myslím si, že v češtině je také běžné "pátrání je uzavřeno"


DanielKoud3

Proč nelze hledání skončilo?


VimZeNevim

"Vyšetřování skončilo." Co je špatně? Jak se to liší od "Pátrání"?


Gabi804367

proč není: pátrání končí?


ValaCZE

Protože v AJ to je trpný rod - pátrání je skončeno.


jenda48

Pátrání je skončené, které sloveso tvoří v tomto případě trpný rod? Sloveso over jsem nenašel.


Jenda-48

Však proto jsem se ptal, že je zde odpověď o trpném rodu. Asi trpíme všichni. Jen si neuvědomuji, zda Duolingo vůbec trpný rod někde ve cvičeních má.


ZdekaSchoo

Myslím, že trpný rod jako samostatné téma na Duolingu není, možná nějaká věta ano, ale nevím, jak to najít, Vala napsala, že trpný rod je pátrání je skončeno, což je pravda, skončený, -á, -é je přídavné jméno, skončen, -a, -o je trpný rod https://cs.wiktionary.org/wiki/skon%C4%8Dit V angličtině se trpný rod tvoří tvarem slovesa to be ve správném čase (nemusí to být jen přítomný čas, ale kterýkoli čas, včetně časů průběhových) + příčestí minulé (3. tvar slovesa) https://www.perfect-english-grammar.com/passive.html Podle seznam slovníku to be over se dá přeložit jako skončit, ale protože over není sloveso, tak is over není trpný rod, tak kdybych chtěla napsat Pátrání je skončeno, větu v trpném rodě anglicky, napsala bych The search is finished.


Jenda-48

Jenže ja to pochopil tak, že uvádí anglický trpný rod, ktery běžně užívám, ne v Duolingu. Přítomný i minulý. A zrovna překlad je to skončené jako možný prekkad uvádí i Dominika Pašková ve videu na Englisg Perfect world, neb jde o přídavné jméno. Takže my se asi ujišťovat nemusíme. Nedělám jen Duolingo.


Frantik7

vyhledavani je spatne?


kacenka9

Ne. Vyhledávání je také uznáváno.


MirkaEberlov

A co vyšetřování? Vyšetřování mi to nevzalo, teď přemýšlím, jak velký je mezi tím rozdíl...


Hoftap

Vyšetřování by bylo the investigation.


mgl1003

Český ekvivalent Pátrání je uzavřeno, by mohl být přijatelný?


izim11

Myslím, že překlad "Hledání je dokončeno." by měl být uznán. Nahlásil jsem.


zsery1

Hledání neuznano.


zsery1

Neuznáno je konec hledání.


miroslavaros

Ja sem dala uz moc krat spatne slovosled a myslim ze je yo kuli tomuhle


barbrababu

Je po hledání - význam je stejný, ne?


AlmaMESTLO1

Také to "the" a "this" není sluchem u někoho rozeznat! Ála


Whatsyourn628754

Patrani je po věcech, osobach apod, ale vyšetřování je průběh trestního řízení


Veronika614311

Proč nejde Vyhledávání je dokončeno


ZdekaSchoo

dokončeno=finished

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.