1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She offers me a plate."

"She offers me a plate."

Překlad:Ona mi nabízí talíř.

July 15, 2015

9 komentářů


PetrHnilic

Nešlo by "ona mi nabízí tác"?

July 15, 2015

david.korenek

Tác je TRAY.

July 15, 2015

daveing

Ona mi nabízí talířek?

August 7, 2015

jgstcd

To je "dish" nebo "saucer".

September 22, 2015

Terka0215

Proč nejde: Nabízí mě talíř. ?

September 22, 2015

Nemesis_NaR

Protože komu, čemu, 3. pád, tedy správně česky buď "mi" nebo "mně".

October 26, 2015

Stay_Cool_CZ

Proč mi nešlo: ,, Ona mě nabízí talíř?"

December 23, 2017

Terka0215

Protože komu, čemu, 3. pád, tedy správně česky buď "mi" nebo "mně".

December 25, 2017

podvojin

Samé nesmyslné grafické úpravy aplikace k horšímu, ale ponechat rozlišování mezi eng a cz to ne. Takže když se napíše správný překlad, tak už doulingo neupozorni že to má být poslech ☹

December 10, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.