1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She offers me a plate."

"She offers me a plate."

Překlad:Ona mi nabízí talíř.

July 15, 2015

10 komentářů


PetrHnilic

Nešlo by "ona mi nabízí tác"?


daveing

Ona mi nabízí talířek?


jgstcd

To je "dish" nebo "saucer".


Terka0215

Proč nejde: Nabízí mě talíř. ?


Nemesis_NaR

Protože komu, čemu, 3. pád, tedy správně česky buď "mi" nebo "mně".


Stay_Cool_CZ

Proč mi nešlo: ,, Ona mě nabízí talíř?"


Terka0215

Protože komu, čemu, 3. pád, tedy správně česky buď "mi" nebo "mně".


podvojin

Samé nesmyslné grafické úpravy aplikace k horšímu, ale ponechat rozlišování mezi eng a cz to ne. Takže když se napíše správný překlad, tak už doulingo neupozorni že to má být poslech ☹


JiE83c

Nemělo by to být správně v průběhovém čase? Neumím si to významově představit v prostém. Děkuji

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.