"My parents have a house on the coast."

Překlad:Moji rodiče mají dům na pobřeží.

July 16, 2015

8 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Jirina19291931

Proč neuzná "Moji rodiče mají na pobřeží dům."? V češtině mohou snad být oba slovosledy správně.


AlreadyTak4

Takovych vet je tady bohuzel vic.


maryclemen3

dělá to jen mobil, tak se holt přesunu pokud možno na počítač, ten je v klidu. Protože se odmítám učit výslovnost "sekáním" za sebou.


maryclemen3

Od včerejška, kdy jsem stáhla aktualitaci, jsem nedala ani jedno výslovnostní cvičení. Leda když slova odsekávám pomalu za sebou, ale to přece nejde... Předtím jsem měla s výslovnostní malé chyby, teď téměř 100%, pokud se snažím to říct běžně. Dost mě ta aktualizace demoralizovala :-(


kacenka9

na tyhle veci my nemame. bohuzel, vubec zadny vliv. Jedina moznost je vypnout si mikrofon. Tim vam nebudou naskakovat mluvici cviceni.


jgstcd

Podle vseho ma tahle cast dua jen dve moznosti: bude bere vsechno nebo nic.


PavelVacek6

Proč nejde "my parents have the house on a coast"?


ZdekaSchoo

protože je to špatně, to není česky

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.