"My wife is trying to sleep."

Překlad:Moje žena se pokouší spát.

před 3 roky

5 komentářů


danpayda

Mohlo by byt i ze se pokousi usnout? Nebo to je jinak?

před 3 roky

JanLyko
JanLyko
Mod

pokousi se usnout by bylo trying to fall asleep

před 3 roky

danpayda

Dík.

před 3 roky

ViktorUksa

Prosím o vysvětlení proč je zde '... to sleep' a naproti tomu v minulé větě '...nemohla spát' je správně pouze sleep'?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Asi vás moc nepotěším - protože se to prostě pro různá slovesa používá různě:

Try to do it on time - Try to win, zatímco třeba vámi zmíněné "can" se s "to" nepojí - "I can do it - you can win - he can go to bed now"

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.