"The answer"

Переклад:Ця відповідь

July 16, 2015

10 коментарів


Nikolasus

Взагалі мені чується як they, чи можна це якочь виправити щоб звучало краще?


Olly_1052

Ні, не можна. По-перше, всі вправи озвучує програма-робот і це не залежить від розробників курсу. А, по-друге, якщо ви замість одного слова чуєте зовсім інше, це тільки означає, що ви ще недостатньо сприймаєте іноземну мову. Намагайтеся білше слухати аудіо матеріали, дивитися фільми. У реальному спілкуванні майже немає жодної людини, яка б розмовляла будь-якою мовою з ідеальною дикцією.


Romantic411856

Спілкувався з носієм мови. Коли він послухав таких "роботів" він довго сміявся, запитував про індійську вимову англійської мови та про туземні діалекти англійської мови Берега слонової кості... Мій рідний брат 8 років прожив в Лондоні, зараз працює на Алясці - такої вимови там немає! Загалом проблеми англійської мови в тому що окремими носіями "з'їдаються" букви, тому часто просять вимовляти по буквах!


Taras909

Це відповідь


Olly_1052

Ні, на жаль, це не відповідає завданню.
Ця відповідь = the/this answer - лише словосполучення.
Це - відповідь/Це є відповіддю = This/It is an answer - повноцінне речення.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.