1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я дам вам знати."

"Я дам вам знати."

Переклад:I will let you know.

July 17, 2015

8 коментарів


mizail

Чи припустимо " I will give you know."


Vinnfred

Ні :)

Це дослівний переклад, в англійській така конструкція не є можливою. Адже в українській теж, насправді, ніхто не нічого не "дає". Тут "дати" вживається у значенні "дозволити" (http://goo.gl/SV5l1G - 10е значення). В англійській дозволяти - це let


mizail

Дуже дякую за швидку відповідь. І як це ви усюди встигаєте? ;)))


Vinnfred

Відкрився мій ранковий сеанс відповідей :D


Fb8U1

I will let you know. Не можу зрозуміти, чому такий порядок слів. You за функцією в реченні схоже на непрямий додаток, та ось тут: https://opentalk.org.ua/langstory/nepryamii-dodatok-the-indirect-object сказано: "Непрямий додаток вживається тільки тоді, коли є прямий (рідше — прийменниковий) додаток і займає місце між дієсловом і прямим додатком."

Може, know виконує функцію прямого додатка, хоч це дієслово (дам, дозволю Що?).


Fb8U1

Знайшов відповідь на своє запитання.

https://opentalk.org.ua/langstory/pryamii-dodatok-the-direct-object

Ще раз перечитавши про прямий додаток, звернув увагу, що він може бути виражений не тільки іменником або займенником, але ще кількома способами, в тому числі інфінітивом. У цьому реченні прямий додаток (to) know. Це інфінітив, хоч to не пишеться після let (про це я писав у іншому коментарі нижче).


RzKG6

Чому перед know не треба to?


Fb8U1

Ви слушно зауважуєте, що в цьому реченні know - друге дієслово після let, тому перед know потрібна частка to, бо це інфінітив. Але є ряд дієслів, після яких to перед наступним дієсловом не ставиться. Це модальні дієслова, а також ще 8 дієслів, у тому числі let. Всі ці дієслова можна знайти в посібнику Драгункіна на стор 47-50. Це посібник для початківців, там є багато простих і корисних правил. http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.