1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He does not suffer."

"He does not suffer."

Çeviri:O, acı çekmez.

July 17, 2015

7 Yorum


Recep243650

"dis not" da neymiş!


CaracalCaracal

Evet, yavaş seslendirme doğru ama normal hızdaki seslendirme bence de yanlış.


Muratsen4

"the man appears serious -> adam ciddi görünüyor" karşılaştırmasına göre "O acı çekmiyor" şeklinde kabul edilmemesi için güçlü bir neden var mıdır?


Viforvendetta

"appear" o cümlede stative olduğu için "ing" almaz.(i love you=seviyorum) örneği gibi.
ama suffer action bir fiil olduğu için zamanına göre yazmalıyız.


Muratsen4

"suffer is an action verb" öğrenmiş oldum, teşekkürler :)


mehmetbagli

o acı çekmiyor nasıl yazılabilir?


Tue_

he isn't suffering

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.