1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I have my own clothes."

"I have my own clothes."

Переклад:У мене є свій одяг.

July 17, 2015

15 коментарів


aToe1

Добавте "особистий одяг". Видає помилку.


Sofden777

Особистий не підходить тому що (I have )!!! Ви читати навчітся


Iangyl

own - свій, особистий...


diana--3

Підтримую


diana--3

Sofden777 тебе підтримую


maxxi_king

Я маю власні речі - має бути додане


RUBELmc

Я маю свою одежу. Чому помилка?


_lysak

Особистий одяг


Xalava

Запропонував "У мене є свої власні речі" .


kermanych

Я маю свою власну одежу.


6eV64

Чому не правильно"Я маю свій особистий одяг?"


emgara1

У мене є власна одежа - видало не правильно


0PRN8

свій одяг або мій особистий одяг - хіба не те саме???


Ora139297

Мені знається тут тавтологія тому що і мій і особистий звучить занадто достатньо сказати мій


TolikTolik5

Час іде модератори де ви

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.