1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ty budeš vědět všechno."

"Ty budeš vědět všechno."

Překlad:You will know everything.

July 17, 2015

17 komentářů


Martin69028

Také by mě zajímalo...


tatka_
Mod
Plus

Už je tady na to odpovězeno. Čtěte prosím již existující příspěvky a pokud nenaleznete odpověď, pak položte dotaz.
https://forum.duolingo.com/comment/9599973?comment_id=10786259


MartinBe3

You will know all - je špatně?


bodieczech

Nebo You will know it all?


nueby

Ano, ale pro překlad o něco jiné věty TY TO BUDEŠ VĚDĚT VŠECHNO.


nueby

Je to srozumitelné, ale do normálního projevu to rozhodně nepatří.


gaston68cz

S "anything" mám sice chronické potíže, ale opravdu nelze použít "You will know anything"?


Nemesis_NaR

Přečtěte si následující článek: http://www.helpforenglish.cz/article/2009090703-some-any-no-prehled

Kousek za půlkou stojí:

ANY neznamená žádný, pokud je v kladné větě!


gaston68cz

Díky za zajímavý odkaz, ale význam "žádný" jsem rozhodně na mysli neměl.


kacenka9

No, tak pouzit to jde. Akorat by to znamenalo "Ty budes vedet cokoliv".


gaston68cz

A není "vědět cokoliv" totéž co "vědět všechno"? U "mít" to neplatí ("mít cokoliv" není "mít všechno"), ale u "vědět" ano. Nebo se v angličtině používá "to know anything" v jiném významu?


Jirka594359

Proč je špatně předbudoucí čas když dělám cvičení na budoucnost? You Will have known everything?


ZdekaSchoo

asi protože se předbudoucí čas moc často nepoužívá, tak je lepší použít normální budoucí čas


Jirka594359

Ale Duolingo samo předbudoucí čas vyučuje!


ZdekaSchoo

abyste věděli, že něco takového jako předbudoucí čas existuje, jak napsat větu v předbudoucím čase, jak to přeložit do češtiny, kdy se to dá použít, ale nemusíte překládat všechny věty předbudoucím časem, když se to moc nepoužívá, navíc, když máte pocit, že by se tady předbudoucí čas hodí, máte to nahlásit, nemůžu zaručit, že to někdo přidá, ale je to možné


Jirka594359

Ok, ale když pak není správně napsaná odpověď v předbudoucim čase uznána studenta logicky napadne že se to naučil špatně a pak píše do diskuze co má špatně.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.