Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Data este recentă."

Traducere:The date is recent.

acum 3 ani

4 comentarii


Catalina.iancuu

De ce nu este bine recently( recent )

acum 3 ani

CorneliuTi

recently este adverb, aici avem un adjectiv

acum 2 ani

gustawsohn
gustawsohn

@CorneliuTi - Avem "adjectiv" in titlul capitolului, dar in propozitia data "recent" si "recenta" sunt adverbe. Deci, ar fi fost corect si "The date is recently". Ca sa fie adjectiv, trebuia sa fie: "The recent date is...(something!)".

acum 2 ani

MiruSticea

Din pacate nu :'-(

acum 1 an