Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Увечері ми ходимо у бар на розі вулиці."

Переклад:At night we go to the bar on the corner.

3 роки тому

14 коментарів


Mayevskiy

At the evening we go to the bar on the corner of the street.

3 роки тому

Khlivnyuk

in the evening, взагалі-то. Те що вулицю там викинули це окремий косяк.

4 місяці тому

Meowth19

Хіба At night це Увечері?

2 роки тому

NemoRW

"Увечері" - це "in the evening", "tonight". "At night" - це "вночі", чи не так?

2 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Tonight — лише "сьогодні ввечері"

2 роки тому

jZdw7

А хіба не сьогодні в ночі

5 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Загляньте у словник. Tonight - сьогодні ввечері (а не сьогодні Вночі). Також At night часто означає Ввечері, а не Вночі. Це із-за того, що в англомовних ніч починається зразу після заходу сонця. Вони можуть активно проводити час і все це At night, або Tonight. Ми називаємо цей час Вечір, а Ніч - коли лягаємо спати. Із-за цих розбіжностей активну частину їхньої ночі ми перекладаємо Вечір.

5 місяців тому

LewKostyny

The museum is at the corner. At night we go to the bar on the corner. У першому реченні -"... at the corner", у другому - "...on the corner". Чому?

6 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

At the corner.

http://easy-english.com.ua/prepostions-of-place-at-in-on/

Цей ресурс пояснює так. Хоча я вже зустрічався з випадками, що більш просунуті джерела додають і інші варіанти до вказаних у простіших. Адже easy-english - це лише абетка англійської граматики.

6 місяців тому

LewKostyny

Переглянув, зрозумів, дякую.

6 місяців тому

Droid_Castoff

Косяк!

7 місяців тому

Khlivnyuk

in the evening we go to the bar at the corner of the street

4 місяці тому

fish-key

Tonight we go to the bar on the corner.

4 місяці тому

Fb8U1
Fb8U1

Словник підказує, що tonight означає Сьогодні ввечері. В українському реченні - Ходимо, тобто, це не одноразова дія, що відбудеться сьогодні ввечері. Тому краще At night, увечері. Додам, що at night може означати і Вночі, і Увечері. Це із-за того, що англомовні кажуть Ніч, як тільки зайшло сонце, а у нас цей час називається Вечір.

4 місяці тому