1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She is not responsible."

"She is not responsible."

Překlad:Ona není odpovědná.

July 18, 2015

15 komentářů


mickey1287

"Ona je nezodpovědná" by mělo být také správně. Je to stejný význam.


JanLyko

"Ona je nezodpovědná" by bylo "she is irresponsible". Totožný význam to nemá ani v čestině ani v angličtině. "Není odpovědná za účetnictví" neznamená, že je ta osoba nezodpovědná.


MiloEiselt

Problém je v tom, že když řeknu 'Ona není odpovědná' chybí mi tam infromace za co. Proto to evokuje překlad jak uvedl mickey. Též jsem si říkal že překlad 'Ona není odpovědná' nedává v češtině smysl.


Voyta
Mod

Přidal jsem proto "Ona za to není zodpovědná" jako alternativní správné řešení.


Filomena.Prvni

Pokud je tato věta postavena takto, chápu ji tak, že ta dotyčná je celkově nezodpovědná. Ovšem vzhledem k ČJ je věta nepoužitelná. Zkrátka chybí ji ten ocásek - za co je vlastně ta dáma neodpovědná...


Filomena.Prvni

A jak by prosím zněla věta: "Není na něj spolehnutí."? (Je nespolehlivý.)


DominikaUl2

Cize by malo byt - zodpovedna


IvanaKoude

V češtině zodpovědný = odpovědný. V současnosti se mi zdá že odpovědný se více používá. Zřejmě díky tomu že zodpovědný víc evokuje "za" něco/někoho což připomíná totáč a odpovědný "odpovídat" tedy vyjasnit co se stalo a nést důsledky. Dřív se zodpovědností stále mávalo, ale současné zatajování čehokoliv celý význam znehodnocoval. Takže se nedivím že "z" mnohé odpuzuje. Význam je ale stejný.


Romana720357

Vkladala jsem správně, hlasí chybu ?


abaxas

není zodpovědná , může být?


Voyta
Mod

Může, vám to systém neuznal?


MALDY0007

proč nejde zodpovědná/ý


kacenka9

ONA zodpovědný??


MALDY0007

A jó no to mi nedošlo


Romana522164

Jaký je význam té věty? Znamená to také "Ona není Zodpovědná" , nebo to znamená jen "Ona není odpovědná (za něco)"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.